23 listopada 2020
Komunikat RektoraW związku z pojawiającymi się pytaniami i wnioskami
w sprawie opłat za usługi edukacyjne w warunkach ograniczenia liczby zajęć
przeprowadzanych w siedzibie Uczelni albo terminu rozpoczęcia lub zakończenia zajęć
dydaktycznych w semestrze spowodowanego pandemią wirusa SARS-Cov-2 wywołującego
chorobę COVID-19 informuję, że:
- opłaty pobierane są
zgodnie z zarządzeniem Rektora 47/2020 i umową ze studentem,
- opłaty pobierane są za
semestr nauki według określonej stawki,
- Uczelnia ma prawo
organizować naukę w semestrze w zależności od okoliczności jej prowadzenia,
skracając lub wydłużając czas trwania poszczególnych semestrów pod warunkiem, że podczas zajęć określonych w planie studiów zrealizuje założone efekty kształcenia i nie wpływa
to na wielkość opłaty za naukę,
- możliwość wyboru przez
studenta wariantu płatności w 4. ratach miesięcznych nie oznacza, że
poszczególne raty są uiszczane za naukę w danym miesiącu, ale oznacza to, że
student w danym miesiącu ma obowiązek zapłacić kolejną ratę za naukę w
semestrze,
- zajęcia w trybie on-line
prowadzone są według tego samego planu studiów, w tym samym wymiarze godzin w
semestrze i według tej samej organizacji kształcenia w semestrze co zajęcia w
siedzibie Uczelni, co zapewnia osiągnięcie założonych w semestrze efektów uczenia
się, więc zmiana trybu prowadzenia zajęć nie może mieć wpływu ani na koszty
kształcenia, ani na wysokość opłat za naukę,
- skrócenie czasu trwania
semestru nie mające wpływu na realizację planu studiów, na wymiar godzin w
semestrze nie może powodować obniżenia opłaty za semestr nauki, gdyż zmieniony
tryb zajęć nie ma wpływu na osiągnięcie efektów uczenia się ani na koszty
kształcenia,
- jeżeli np. student
rezygnuje ze studiów w ciągu semestru i skutecznie powiadomi o tym Uczelnię,
to:
- w przypadku opłaty za semestr nauki wniesionej z góry otrzymuje
proporcjonalny zwrot części wniesionej opłaty, proporcjonalnie to zgodnie z
art. 5.2. Umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne i inne opłaty za
studia
„Uczelnia zwraca
wcześniej uiszczoną opłatę, o której mowa w par. 4. ust. 7 oraz ust. 8 (o ile jest to zasadne) , proporcjonalnie za
okres od dnia następującego po dniu rezygnacji lub skreślenia z listy studentów
do końca semestru/roku akademickiego,
- w przypadku opłaty za semestr
nauki uiszczanej w ratach student
zobowiązany jest do zapłaty części opłaty za semestr, wyliczanej jako
różnica opłaty za semestr pomniejszonej proporcjonalnie za okres od dnia
następującego po dniu rezygnacji lub skreślenia z listy studentów do końca
semestru/roku akademickiego,
- Jeżeli czas nauki w semestrze został skrócony, to w wyliczeniach
przyjmuje się liczbę dni po pomniejszeniu o dni, o które semestr został
skrócony.
|
01 lipca 2020
KomunikatUprzejmie informujemy, iż od dn. 01.07.2020 r. wejście do budynków Uczelni odbywa się na podstawie wcześniejszego umówionego lub wyznaczonego spotkania z pracownikiem danej komórki organizacyjnej. Listy osób, które w danym dniu mogą wejść do poszczególnych budynków przekazuje kierownik / pracownik danej komórki do pracownika ochrony.
Obrony prac dyplomowych odbywają się na podstawie uzgodnienia z Biurem Obsługi Studenta, zgodnie z harmonogramem. Na teren Uczelni nie mogą wejść osoby postronne niezgłoszone pracownikom Biura.
System pracy poszczególnych jednostek oraz kontakty znajdują się na stronie www Uczelni.
|