Trwa Internetowa Rejestracja Kandydatów na studia w
Państwowej Uczelni im. Stefana Batorego.
Rozpoczęcie rekrutacji: 24 maja
Zakończenie rekrutacji: 18 września
Ogłoszenie wyników: 27 września
Dokumenty należy złożyć: p. 118 (I piętro), Budynek 64C,
poniedziałek - piątek w godz. 09.00 – 15.00,
sobota (18 września) w godz. 08.00 - 14.00.
Internetowa Rejestracja Kandydatów
Kandydaci zobowiązani są do zachowania reżimu sanitarnego i przestrzegania zasad obowiązujących na terenie Uczelni w okresie zagrożenia zakażeniem koronawirusem (SARS-CoV-2), wywołującym chorobę COVID-19 (m.in. dezynfekcja rąk, obowiązek zakrywania nosa i ust).
Decyzją JM Rektor Państwowej Uczelni im. Stefana Batorego
zajęcia w roku akademickim 2021/2022 będą prowadzone w murach Uczelni, z
uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie regulacji prawnych.
Komunikat JM Rektor